Menu


CUTI CUTI CINTA 2010

Sinopsis: Filem ini berkisarkan Eava Ealiana (lakonan Nora Danish) yang merupakan seorang pengarah di sebuah syarikat kepunyaan bapanya, Tan Sri Zaini (lakonan Zaibo). Sebagai anak tunggal kesayangan, Eava dilimpahi dengan penuh kasih sayang dan kemewahan.

Apabila dewasa, Eava yang berkelulusan luar negeri bekerja di syarikat ayahnya. Eava merupakan seorang yang terlalu cerewet tentang segala-galanya, sombong dan suka membangga diri. Dia juga sering membebel jika tidak puas hati dan sangat tegas.

Pekerja-pekerjanya (lakonan ahli The Fabulous Cats) lebih takutkan Eava berbanding ayahnya. Tan Sri Zaini mempunyai seorang kawan rapat, Datuk Hamzah yang mempunyai seorang anak lelaki, Remy (Zed Zaidi).

Remy seorang playboy yang cuma tahu menghabiskan harta ayahnya sahaja. Remy dan Eava disatukan atas tujuan perniagaan dan niat Datuk Hamzah adalah untuk membolot harta Tan Sri Zaini.

Pelakon: Farid Kamil,Nora Danish,kumpulan The Fabulous Cats (Cat Farish, Adeep, Wangi & Zizie AF7), Zed Zaidi dan juga Zaibo.

DOWNLOAD FILEM CUTI CUTI CINTA 2010 DVDRip
Mediafire Download

~Selamat Melayan Filem Melayu!~





Download Filem Cuti Cuti Cinta 2010 DVDRip 1CD on MediaFire




tags : sinopsis, sinopsis filem Cuti Cuti Cinta, trailer filem Cuti Cuti Cinta, pelakon filem Cuti Cuti Cinta, kutipan terkini filem Cuti Cuti Cinta, tayangan filem Cuti Cuti Cinta, kutipan tiket filem Cuti Cuti Cinta pecah panggung, download filem Cuti Cuti Cinta DVDrip
 
Top